Skip to content
26. september 2010 / Julie

Seamus

Ei låt som viser hvor fantastisk originale Pink Floyd var er Seamus. Noe for en hver hundeelsker.

For noen dager siden fant jeg broderns rulleskøyter på kottet og fant ut at de faktisk ikke i så værst kondisjon og egentlig var ganske så gode, så jeg bestmte meg for at i dag skulle jeg spenne på meg rulleskøyter for første gang på over 12 år. Jeg skulle ta med både kamera og Bajnok, også skulle vi få oss en skikkelig tur, på flatmark. Jeg er ikke klar for bratte nedoverbakker enda.

Her er filmen:

Legg igjen en kommentar

