Skip to content
18. februar 2011 / Julie

Look a little on the sunny side

Bajnok og jeg har trent det vi kan på slalåmen i det siste. Jeg har gitt ham en ny kommando, og vi har trent alle mulige innganger. Han har fått gå selvstendige slalåmer og det har gått så som så. Jeg skal være veldig obs i helga. Tror mye av problemet er at han blir litt for heit, så jeg skal prøve å forsikre meg om at han går riktige innganger. Det første løpet på søndag er agility, så jeg har muligheten til å teste ham litt.

Tirsdagen og torsdagen har gått med til slalåmtrening, som sagt. Den har blitt mer selvstendig også under høyt stress. Etter Moelv har Bajnok hatt et høyere stressnivå i agilitybanen på trening. Det er forsåvidt bra. Det ligner mer på hvordan han er i konkurransesituasjon, og gir meg bedre mulighet for å sikre momenter i treningen. Han har en tendens til å slå av hjernen når han blir stressa.

Ser frem mot helga og konkurransen. Det er deilig å være ute å konkurrere igjen.

Look a little on the sunny side er fra albumet Everybody’s in Show-Biz av The Kinks

Legg igjen en kommentar

