Skip to content
19. juni 2011 / Julie

Ny sykkel!

På torsdag var det Mjøscup på Bergset. Det kom folk fra både Eidvoll og Gjøvik for og bli, det var veldig moro! Det gikk så som så med Bajnok. Første løpet, dret han rett og slett i feltet. Føk rett forbi. han disket, så jeg satte han tilbake, og tre ganger på rar føk han forbi. Får han til slutt tok poenget og stoppet. Glad det var klubbkonkurranse, og ikke en ordentlig konkurranse. Fikk belønnet for å stoppe og vi kjørte videre. Til gjengjeld hadde han perfekt slalåminngang! 😀

Neste runde stoppet han på feltet, hadde ikke slalåminngan, men det var min skyld. Jeg dytta han vekk, og resten av løpet var litt rotete, men det gikk. Og siste løpet hadde han nydelig slalåm! Endelig!!!!! TTT!

Neste helg er det stevne på Stav. Får blitt med og hjulpet til på fredag og lørdag på dagen, men så må jeg hjem og være barnevakt. Skulle egentlig på Hamar Music Festival fordi jeg trudde ikke at jeg kom meg til Stav, men nå får jeg sitte på med Ida, og da føler jeg at jeg får bli med å hjelpe til. Selv om jeg går glipp av Earth Wind and Fire.

I dag er det bursagen min, og til bursdag har jeg fått ny sykkel! Jippi! Det var sårt trengt. Pappa har flyttet over springern, så nå skal den prøves!

Legg igjen en kommentar

